Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 727/39, 110 00 Praha 1

Pokladna je do 27. 6. 2025 otevřena ve všední dny od 15 do 19 h. Od 28. 6. do 31. 8. je pokladna zavřená.

NOVINKY DO VAŠEHO E-MAILU

Výzva zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky

Výzva zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky

Divadlo v Dlouhé jako zadavatel v souladu s § 6 a § 12 odst. 6 zákona č. 137/2006 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen "zákon"), vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky provádění úklidových prací.

Divadlo v Dlouhé

příspěvková organizace se sídlem Dlouhá 39, Praha 1, IČ 00064343

__________________________________________________________________

V Praze dne 14. 9. 2009
Výzva zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky

Zadavatel:        Divadlo v Dlouhé

příspěvková organizace  se sídlem Dlouhá 39, Praha 1  IČ: 00064343

jednající  ředitelkou  Mgr. Danielou  Šálkovou 

Bankovní spojení: ČSOB účet číslo 581709893/0300                                                          

I. Nabídka

Zadavatel v souladu s § 6 a § 12 odst. 6 zákona č. 137/2006 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen "zákon"), vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu k podání nabídky provádění úklidových prací. Nabídka musí obsahovat tyto náležitosti:

Návrh smlouvy o dílo - poskytování úklidových prací

podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb. (obchodní zákoník)

Návrh musí obsahovat minimálně tato ustanovení:

           

Zhotovitel

název:

sídlo:

jednající osoba (funkce, jméno a příjmení):

IČ:

DIČ:

bankovní spojení:

Výpis z obchodního rejstříku (příloha nabídky)

Živnostenský list (příloha nabídky)

Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je závazek dodavatele provádět pravidelný úklid, včetně služeb s tím spojených, v příloze specifikovaných prostor odběratele, tj. hlediště, jeviště, provozních místností, kanceláří, sociálních zařízení, chodeb a schodišť v budově Divadla v Dlouhé v rozsahu smluvních podmínek (příloha).

Cena a platební podmínky

 

Dodavatel je povinen předložit cenovou nabídku včetně platebních podmínek v souladu se smluvními podmínkami (příloha).

 

Doba plnění

 

1.      Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 1. ledna 2010 do 31. prosince 2012.

2.      Smlouvu může vypovědět kterýkoli z účastníků i bez uvedení důvodů.

3.      Výpovědní doba činí dva (2) měsíce a začíná plynout prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení písemné výpovědi druhému účastníku.

4.      Při závažném nebo opakovaném neplnění povinností dohodnutých v této smlouvě mohou účastníci od této smlouvy odstoupit po předchozím písemném upozornění na podstatné porušení smlouvy.

Reference

Zájemce o veřejnou zakázku je povinen předložit zadavateli reference o dosavadních zkušenostech s prováděním úklidu v divadle, či podobných kulturních zařízeních (koncertní sály apod).

II. Postup při přijímání nabídek

1.      Nabídky mohou uchazeči doručovat doporučeně poštou nebo osobně v zapečetěné obálce nadepsané „výběrové řízení – úklid“ do vrátnice budovy Divadla v Dlouhé, Dlouhá 39, 110 00 Praha 1 ve všední dny od 8.00 do 17.00 hodin k rukám pana Romana Charváta, vedoucího hospodářské správy, který je zároveň kontaktní osobou k podávání informací (tel. 221 778 612, e-mail: Roman@divadlovdlouhe.cz).

2.      Lhůta k převzetí obálek s nabídkou uchazečů končí 30. září 2009 v 17.00 hodin.

III. Způsob hodnocení nabídek

1.      Jednotlivé nabídky budou hodnoceny za předpokladu splnění podmínek specifikovaných v příloze této výzvy podle těchto kritérií:

a.       Výše cenové nabídky včetně DPH – nejnižší nabídnutá cena

b.      zkušenost s prováděním úklidu v divadle nejméně 3 roky doložená referencemi

2.      Zadavatel vyhodnotí nabídky a výsledek sdělí uchazeči do 30. října 2009.

3.      Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky!

Příloha: Smluvní podmínky

                                                                                             za zadavatele                 

                                                                                  Mgr. Daniela Šálková                                                                                                                     ředitelka

×