Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 727/39, 110 00 Praha 1
Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 727/39, 110 00 Praha 1
Pokladna je do 27. 6. 2025 otevřena ve všední dny od 15 do 19 h. Od 28. 6. do 31. 8. je pokladna zavřená.
Soutěž Do práce na kole, kterou pořádalo sdružení Auto*Mat a do níž jsme se před měsícem zapojili, skončilav neděli 29. května. Naše týmy si od začátku nedělaly velké ambice na umístění už proto, že délka cesty do práce je u většiny z nás poměrně krátká, a také proto, že herecký tým byl pouze tříčlenný a navíc oslabený nemocí, takže ve srovnání s pětičlennými – a zdravými - neměl šanci. Pokusil se proto alespoň o kreativní přístup, jak dokládají fotografie.
Soutěž Do práce na kole, kterou pořádalo sdružení Auto*Mat a do níž jsme se před měsícem zapojili, skončila v neděli 29. května. Konečné výsledky soutěže budou vyhlášeny 9. června během slavnostního večera, který proběhne v netradičních prostorách teras Garáží Slovan vedle Státní opery Praha. Budou zde vyhlášeny výsledky všech kategorií, předány ceny vítězům a proběhne i losování tomboly o další ceny.
Naše týmy si od začátku nedělaly velké ambice na umístění už proto, že délka cesty do práce je u většiny z nás poměrně krátká, a také proto, že herecký tým byl pouze tříčlenný a navíc oslabený nemocí, takže ve srovnání s pětičlennými – a zdravými - neměl šanci. I přesto jsme neskončili úplně na chvostu a oba naše týmy předstihly jediné další účastnící se divadlo – Divadlo Archa. Průběžné pořadí najdete na stránkách soutěže, tým Divadlo v Dlouhé se pohybuje kolem 160. místa a tým Divadlo v Dlouhé II kolem 200.
Výsledky ještě nejsou konečné, v tuto chvíli nejvíc kilometrů při cestě do práce najel šéf naší techniky Vratislav Procházka (262,5 km), těsně stíhaný hercem Martinem Matejkou (241 km). Všichni dohromady jsme pak ujeli téměř 1 200 kilometrů, při nichž jsme spálili 24 000 kcal a ušetřili neuvěřitelných 1 320 kg emisí CO2 a 6 360 Kč oproti jízdě autem. Hodnoty ušetřených emisí a peněz jsou samozřejmě jen relativní, protože nikdo z nás nejezdí do práce autem, a to nejen z důvodu vysoké ekologické uvědomělosti, ale také z důvodů zcela praktických (parkování, cena benzínu…).
Hlavním cílem kampaně Do práce na kole je podpora myšlenky, že jezdit do práce na kole je prostě normální a je nakonec jedno, kolik kilometrů při tom kdo najede. Ostatně, jezdili jsme na kole před soutěží a budeme pokračovat i po ní. A nejen do práce.