Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 727/39, 110 00 Praha 1
Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 727/39, 110 00 Praha 1
Pokladna je otevřena ve všední dny od 15 do 19 h a hodinu před začátkem představení, pokud se hraje o víkendu či ve svátek.
Soutěž Do práce na kole, kterou pořádalo sdružení Auto*Mat a do níž jsme se před měsícem zapojili, skončilav neděli 29. května. Naše týmy si od začátku nedělaly velké ambice na umístění už proto, že délka cesty do práce je u většiny z nás poměrně krátká, a také proto, že herecký tým byl pouze tříčlenný a navíc oslabený nemocí, takže ve srovnání s pětičlennými – a zdravými - neměl šanci. Pokusil se proto alespoň o kreativní přístup, jak dokládají fotografie.
Soutěž Do práce na kole, kterou pořádalo sdružení Auto*Mat a do níž jsme se před měsícem zapojili, skončila v neděli 29. května. Konečné výsledky soutěže budou vyhlášeny 9. června během slavnostního večera, který proběhne v netradičních prostorách teras Garáží Slovan vedle Státní opery Praha. Budou zde vyhlášeny výsledky všech kategorií, předány ceny vítězům a proběhne i losování tomboly o další ceny.
Naše týmy si od začátku nedělaly velké ambice na umístění už proto, že délka cesty do práce je u většiny z nás poměrně krátká, a také proto, že herecký tým byl pouze tříčlenný a navíc oslabený nemocí, takže ve srovnání s pětičlennými – a zdravými - neměl šanci. I přesto jsme neskončili úplně na chvostu a oba naše týmy předstihly jediné další účastnící se divadlo – Divadlo Archa. Průběžné pořadí najdete na stránkách soutěže, tým Divadlo v Dlouhé se pohybuje kolem 160. místa a tým Divadlo v Dlouhé II kolem 200.
Výsledky ještě nejsou konečné, v tuto chvíli nejvíc kilometrů při cestě do práce najel šéf naší techniky Vratislav Procházka (262,5 km), těsně stíhaný hercem Martinem Matejkou (241 km). Všichni dohromady jsme pak ujeli téměř 1 200 kilometrů, při nichž jsme spálili 24 000 kcal a ušetřili neuvěřitelných 1 320 kg emisí CO2 a 6 360 Kč oproti jízdě autem. Hodnoty ušetřených emisí a peněz jsou samozřejmě jen relativní, protože nikdo z nás nejezdí do práce autem, a to nejen z důvodu vysoké ekologické uvědomělosti, ale také z důvodů zcela praktických (parkování, cena benzínu…).
Hlavním cílem kampaně Do práce na kole je podpora myšlenky, že jezdit do práce na kole je prostě normální a je nakonec jedno, kolik kilometrů při tom kdo najede. Ostatně, jezdili jsme na kole před soutěží a budeme pokračovat i po ní. A nejen do práce.